Ankieta zadowolenia Klienta


    Szanowni Państwo,
    Mając na celu dbałość o wysoki poziom świadczonych usług oraz zaspokojenie potrzeb Klientów zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Otrzymane wyniki przyczynią się do podniesienia jakości obsługi naszych klientów.

    Renata Wielkopolska
    Dyrektor Firmy Ośrodek Badań Podstawowych, Projektów i Wdrożeń, Ochrony Środowiska i Biotechnologii „OIKOS” sp. z o.o.







    Czy jest Pan/Pani zadowolony(a) ze współpracy z naszą firmą*?


    Jak ocenia Pan/Pani poziom obsługi klienta (uprzejmość, zainteresowanie rozwiązaniem problemów)*?


    Jak ocenia Pan/Pani wiedzę i kompetencje naszych pracowników*?


    Jak ocenia Pan/Pani czas reakcji na zapytanie ofertowe / zlecenie*?


    Jak ocenia Pan/Pani terminowość realizacji zleceń przez naszą firmę*?


    Jak ocenia Pan/Pani przejrzystość i czytelność raportu z badań*?


    Jak dowiedział się Pan/Pani o naszej firmie*?






    Imię Nazwisko
        (

    Informacja:

    Wskazówki dotyczące poprawności wypełnienia formularza oraz poprawność jego wysłania zweryfikujesz dzięki pojawiającemu się powiadomieniu.
    Działanie formularza polega na wprowadzeniu informacji przez użytkownika w przygotowanych komórkach oraz przesłanie tych danych w formie wiadomości e-mail. Strona nie zapisuje treści wiadomości.
    Wprowadzanie danych oraz używanie formularza jest dobrowolne.
    Każdy użytkownik może skorzystać z formularza bez konieczności weryfikacji tożsamości.
    *  Pole wymagane.